Noen smarte ting å ha i sminkemappen :)

Kjapt lite innlegg! Tenkte å bare dele noen smarte ting jeg har virkelig bruk for i sminkemappen min.

For å lese videre, klikk “continue reading” under.

 

1:  Våtservietter.

Man vet aldri når man trenger papir eller våtservietter. Og er du som meg, og er ofte på farten. Så er det lurt å ha med! Jeg bruker de både til å fikse opp i evt uhell i sminken, vaske kostene mine, vaske klærne mine om jeg får sminke på de.. Ja, det er som mangt man kan bruke de til. Jeg blir alltid sykt snufsete og renner fra øynene når jeg sminker meg også, og da er våtservietter perfekt til å ordne opp i det problemet 😀 Skjer dette med deg og?

2:  Hårklype eller klemmer.

Jeg har sykt mye babyhår. Og det værste jeg vet er å ha masse sminke i håret. Derfor har jeg sånne små klemmer som bilde under. For å slippe den irritasjonen. Det som er fint med disse, er at de ikke lager “merke” i håret. Så om du har stelt håret før sminken, så trenger du ikke bekymre deg! Kjøpt på Temu.

3:  Lite speil.

Greit nok at det ofte er speil på sminkeproduktene. Men de blir så sykt skitten så fort. Derfor har jeg ett sammenleggbart mini speil med lys. Slik at den ikke får sminke på seg, og kan gi meg hvitt lys om jeg skal sminke meg en plass hvor det ikke er lyst nok. Dette har jeg kjøpt på Temu.

4:  Myke hårstrikk.

Jeg liker å få bort alt håret når jeg sminker meg, ikke bare babyhårene. Men jeg hater å bruke strikk eller klyper som ødelegger frisyren min. Derfor bruker jeg disse. De gjør slik at håret ikke blir ødelagt, og det er borte fra ansiktet slik at jeg har ett ryddig underlag. Om det gir mening haha!

5:  Beautyblender beskytter.

Dette er en av de smarteste tingene jeg har faktisk! Jeg hater griset som beautyblenderen etterlater seg i sminkemappen. Derfor investerte jeg i en slik! Koster ikke mer en 10 kr tror jeg. Denne er fra Temu. Er bare så digg å slippe å beskymre seg for fondation flekker overalt. Og jeg får holdt sminkemappen noen lunde ren.

(Ikke noe spons av noe slag, ønsker bare å dele frivillig)
God helg ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg